sweet dreams are made of this

har haft en galet bra helg vill jag lova. i fredags förfestade vi här hemma i mitt rum. galet roligt var det! sedan gick vi ut lokalt. i grannstaden nämligen. mycket folk, mycket dricka och roligheter fram till halv tre. sen trodde jag att stället stängde och begav mig hemåt. gick med andra ord. tog mig 45 minuter. skickade ett sjukt (nu i efterhand) roligt sms till alla tjejerna.. ehe!! sedan droppade det in en och en hemma i min källare. mer detaljer där behöver vi ju inte gå in på. att sedan vakna dagen efter, och alla sa att dem hade haft en galet rolig kväll, började prata om vad som sagts och gjort så blev det ännu roligare. men roligast av allt var när lovisa skulle ta en bild med sin kamera och inser att det har tagits ett X antal bilder under kvällen som ingen har ett minne av. vi kände oss lite som dem i hangover men fredagskvällen kan avslutas med ett ord: grym.

på lördagen tog vi ett chillpill och la oss i en park, sedan handlades det mat och dricka för att bege sig hem till ida som hade FF. lägga på majskolvar på grillen, steka lite köttfärs och förvandla det till lasange och börja göra sig iordning. kvällen avslutades ännu en gång i grannstaden. men dock en m y c k e t lugnare utgång. något slitna tjejer kanske? aah men vi lever ju bara en gång! sen tog vi taxi hem, jag hoppade av hemma och dem andra åkte hem till ida och sov. jag råkade väcka mathilda till liv som låg i min säng och började prata med henne. stackars tjej! tur hon tycker om mig :)

och idag, söndag, ar vi legat på rye beach hela dagen. helt sjukt varmt! en utav dem bästa dagarna på rye beach för övrigt sa dem i högtalarna. med lite muffins, chips, vatten, grillad kyckling, baguette och gotte så var vi nöjda och belåtna runt halv fem. röd som en tomat är jag också. bra jobbat matilda! satte oss på redmango en sväng innan vi åkte hem till mig, duschade av oss ett kilo salt från havet och åkte till new rochelle för lite bio - horrible bosses. en bra film! rolig!

och nu har jag städat mitt rum efter alla små gulletussor som sovit här i helgen och efter fredagens förfest. en helt galet bra helg har jag haft! mer en bra :) nu är det bara att ta nya tag, för en ny vecka med förhoppningsvis ett lika bra avslut som denna veckan fick!


__________________________________________________________________________


P.S
har spenderat 6 månader här nu vilket betyder att det bara är halva tiden kvar - är en det väldigt knasigt? PANIK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0