NY, SOMMAR, VÄRME, HAVET - LIVET

dagen har varit galet varm! över 30 grader. jösses. men kan ändå inte klaga för det är värme som jag gillar allra mest. dock har jag börjat se lite höstnyheter i butikerna så börjar bli lite sugen på att shoppa igen. inte lika kul att shoppa sommarkläder som höstkläder. men nu har jag något att se fram emot.
skjutsade barnen till deras camp idag på morgonen, sen hade jag rast i cirka två timmar och då låg jag i sängen och vilade. hostan vill inte riktigt ge med sig än men matilda mår bra ändå, så länge jag slipper hosta så jag inte får någon luft är det okej. hämtade ungarna på camp när det var dax. sedan har vi packat barnens väskor inför deras lilla tripp med mamman och pappan imorgon kväll, hem till pappans föräldrar. sex timmar upstate. åkte med jack till kiropraktorn en snabbis också och sen handlade jag lite på mrs greens, matvaror. på eftermiddagen tog vi barnen till parken och hade middag där. till efterrätt blev det glass eftersom dem inte är här på fredag då våran egentliga glassdag är. hem och bada barnen och sen var dagen slut.
träffade charlotte och julia en sväng, tjatade lite och mös! goa tjejer det där. nu ligger jag i sängen igen, känner mig ganska så trött men ändå mycket bättre med hostan. peppar peppar ta i trä. hoppas på fint väder imon, ska ta jack till poolen lite innan hans simklass börjar. så jag får lite färg på kroppen och mår bättre!

jag har det bra, som jag alltid haft det här borta. känner lugnet före stormen inför min hektiska höst med allt besökande och allt annat kul! jag är taggad och redo för första augusti, ja då smäller det!

GODNATT new york GOD MORGON sverige
____________________________________________________________________________________

här får ni en bild på min grabb! så kan ni få en liten kort historia om när jag överraskade honom..
jag har precis kommit hem och överraskat mamma.. så var det eric's tur.. som var på väg hem och mamma öppnade dörren:

Mamma - eric, gå in i köket och hämta några grejer som ligger på bordet som vi ska ha med oss i bilen.
Eric - okej... (går in i köket och kollar förvånat på mig..)
Jag - hallååååå brorsan,  lääääget?!
Eric - vaaaad i hel*ete gör du här?

har nog aldrig sett honom så glad, förutom när han tog studenten då :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0