live your dream

jaha! vad har hänt på en veckas tid nu då?!

jag fyllde år för exakt en vecka sedan. vaknade upp av att ida sjöng för mig och jag fick panik och kände mig gammal och skrek: tyyyyyst! sen gick hon och jag till stanz för frukost. yummie in my tummie! sedan hoppade hon in hos frisören och jag gick hem och ringde min mamma och pappa på skype. gick även in på facebook och kollade... kan ni gissa vad jag hittade där? det är nämligen så att jag och mina vänner där hemma har en lite "grupp" på facebook för alla är så utspridda nu för tiden. jag är här, evelina är i lund, driola i stockholm, emilie har varit i london osv osv. så där kan man skicka ett inlägg till alla istället för att gå runt på varje profilsida på facebook och skriva något.. så stod det att matilda hade gjort ett inlägg och det löd såhär:

Till Matilda Nilsson! Grattis på 21 årsdagen!! Nu tycker jag att du ska kolla i någon av lådorna under din tv... ;) puss på dig och grattis igen från alla oss! ♥

då hade evelina och matilda när dem var här och hälsat på mig lagt två presenter och ett grattiskort från alla tjejerna där hemma till mig! i paketen var det en ring och ett armband! jättefina! fattar ni vilken chock jag fick? tänkte först: hur i sjuttsingen har det hamnat där och sen klingade till. fick nästan tårar i ögonen! här försöker jag vara mallig för att jag överraskade dem som sjutton när jag åkte hem! och så gör dem en liknande grej. bästa!!


ida kom hem till mig efter frisören och så åkte jag, ida och mathilda iväg till stop&shop för att inhandla mat och självfallet köpte jag öl och champange! måste ju testa nu när det var på riktigt liksom. som att fylla 18 år på nytt! vi började göra oss ordning innan vi började laga maten. på menyn stod det; fetaostfyllda färsbiffar med en hejdundrans god sommarsallad med tzatziki! vet nu hur gott det var eller? mums! sen kom dem andra tjejerna och det blev lite förfest innan vi drog in till city för en galen kväll :) i like!

observera att det som står här över var över en dag. så resten av veckan orkar jag bara dra lite kort.
på lördagen hängde vi på stranden och sedan lagades det mat igen. åkte till några amerikanska killar på kvällen och hängde. jag kände mig ganska så död efter att ha fyllt 21. men det fick man göra tyckte dem. på söndagen drog vi in till city. lite shopping, lite thaimat och mys! annars har veckan rullat på i normal takt. skjutsat barnen till camp, hängt vid poolen och stranden och igår var min lediga torsdag i vanlig ordning så jag chillade lite, solade och träffa fishes! och idag är det fredag och jag taggar! mollys står på schemat, ganska så livade vibbar från dem andra fiskarna har jag fått också. ännu mer tagg! galet! livet är bra, jag mår bra, alla mår bra!


du lever bara en gång, livet går inte i repris






by the way > emma och julia kommer om typ sisådär två veckor - taggelitaggtagg

Kommentarer
Postat av: Linda

Kan du inte berätta lite om dina tjejkompisar i sverige,hur länge ni har hållit ihop o så?:)

2011-07-23 @ 10:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0