bryant park & poolhäng





här får ni lite bilder från bryant park för några helger sedan. satt och åt en god burrito från chipotle och myste lite med mina fiskar. sen hittade vi en marknad som ni kanske ser på bild nummer tre, fanns lite allt möjligt trams och flams! den som har tur kan fynda, vilket hon på bilden gjorde! om jag inte hänger med mina fiskar så hänger jag med bland annat den söta lilla killen på bild nummer tre och fyra. oftast vid poolen. ibland har han simlektioner och ibland leker vi i vattnet bara. härligt liv eller? ja tack! låt det aldrig bli höst och vinter igen. sista bilden är på mina nya stövlar. ska användas till både regn och snö! ska införskaffa mig ett par sockor också! sen är jag redo för vintern. som några vet så är inte vinterstövlar min starka sida. har gärna ett par och sen räcker det. men vem vet, nu bor jag ju nära möjligheternas stad så hittar mig säkert någon mer stövel innan hemresan till sverige.


idag har jag jobbat i vanlig ordning. handlat lite mat och sen hängt vid poolen med ungarna och sherry. slutade vid 7.30pm och hämtade upp charlotte och julia innan vi hamnade på sushirestaurang med de andra fiskarna! mmm, gotteligottgott var det. fick även höra att det skulle bli värmebölja här på torsdag, fredag och lördag, HALLÅ? det är ju redan 35 grader typ? räcker inte det? jaja, gött om man kan hänga vid stranden eller poolen med de små barnen så dem inte skriker av värmen!

nu ska det sovas, onsdag imorgon och snart helg! ge mig - tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0