bortglömda bilder på osminkade tjejer




här kom lite bilder från sista kvällen med elin och några bilder från när matilda och lovisa körde mig till flygplatsen när jag var på väg hem till sverige. hade då förövrigt  panik eftersom det hade skett en olycka på vägen och det var galet mycket bilar och vi hade ont om tid! kom till flygplatsen två minuter innan dem stängde incheckningen. jag gillar ju det där med god marginal. och när jag ändå är i farten kan jag skriva ner att när jag mellanlandade på island så var flyget därifrån till köpenhamn försenat med 1 h och 10 minuter. så jag missade det första tåget jag skulle tagit hem till jönköping. fick springa genom hela kastrup, stöta på min gamla klasskamrat gustaf sjöberg som tydligen jobbade där och fråga om vägen. köpa ny biljett och ha ännu mer panik. den ni, att resa själv när sånt händer, det är banne mig inte det roligaste i livet ska jag tala om. nog om det.

idag har jag mått prima ballerina förutom min äckliga hosta. höll på att hosta något insane imorse så jag inte fick luft. riktigt äckligt. kvävdes av min egna hosta, kan tyckas vara normalt. eller inte. men förövrigt mår jag jättebra. så det är ganska skumt. tur att vi har fint väder så jag får mycket energi därifrån. det gillas! har även varit ute på en liten promenad med charlotte ikväll. kände att jag behövde utnyttja dagen. nu ska det bäddas med rena lakan, som jag längtat! sen ska jag ta en dusch och sova gott förhoppningsvis. och inte ligga uppe till tre på natten som igår och hosta ikapp med alarmklockan.

ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Gina

Hej Tilda !!!!Men vi är hemma i Svedala var jätte glada för att få se o träffa dig igen åven om det bara var en kort sund Kram

2011-07-06 @ 14:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0