you give me something

Åkte som sagt och handlade. Det var en jungel utan dess like kan jag lova! Helt sjukt stort, och massa konstiga grejer som jag inte är van vid. Så det tog ett tag att handla... mer än en timma! Så bra är jag på det... Nej, men det var ändå roligt på något sätt, gå runt och lalla för mig själv. Provsmaka på lite olika grejer... ja - en vuxenpoäng till mig! Sen köper mamman alltid organsik mat till barnen och till sig själv också om det finns så då finns det en avdelning där det är "organic food" och en annan del där den vanliga maten är. Ska visa er någon gång! Sen kom kvällsrutinerna för barnen när jag kom hem. Och sedan kom föräldrarna hem en sväng innan dem skulle iväg och äta på restaurang med ett par vänner. Så jag satt barnvakt tills dem kom hem. Tjänade en extra kosing så det var ju inte helt fel! Och när dem kom hem så satt vi och pratade en stund. Så himla glad att dem valde mig! Jag trivs jättebra här, och dem är så snälla mot mig. Så det ska bli riktigt roligt att få åka till Florida med dem.

Imorgon blir det möte med dem andra au pairerna! Klockan 11.00 till kanske 13.00. Inte riktigt säker, men det ska bli trevligt. Det kommer en tjej och hämtar upp mig. Natasha heter hon. Kommer från Australien, så det blir intressant att träffa henne! Och när jag kommer hem från mötet ska jag troligen hänga med min familj in till NYC och gå på barnkalas. Lät det roligt? Jag tror det kommer bli kul, inte för att jag gillar massa leksaker på det sättet utan att jag får vara i city lite mer! Annars blir det nog en lugn kväll imorgon. Vi får se helt enkelt..

Har kommit på mig själv att jag skriver "hem" många gånger...antar att  jag trivs då? ;) good for me!
Någon som vill skypa i helgen så är det bara att skriva på facebook eller kommentera här. Längtar efter att få skypa med Elin på måndag, inte gjort det än! Så vi lär ha mycket att prata om tror jag. Eller rättare sagt var det hon som sa att hon skulle ha mycket att berätta. Can't wait!

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0