vem kommer hit först tros? :)

Ligger och kollar på lite flygresor från Sverige och hit, kostar under 4000 kr... så jag tycker någon borde komma hit och göra mig lite sällskap snart! Undra vem som blir först? Jag vet i alla fall med alla säkerhet att Krull kommer hit under året.. och det känns underbart att veta! Ni bor ju här hos mig såklart, bor väldigt stort faktiskt! Ska ta kort och visa en dag, eller kanske spela in en video. Och ta kort inne i huset och på familjen. Dem är så underbara!

Nu är det nog dax för mig att sova, är väldigt trött. Men alltid skönt att varva ner lite med musik, brevet från mamma och min lilla fotobok från tjejerna! Vill tacka er tusen gånger om för detta :)

Och Emma och Anna har rätt när dem kommenterade mitt förrförra inlägg att engelskan kommer bli riktigt bra snart! Så jag ska bara fortsätta prata och öva hela tiden! Måste medge att jag redan börjat tänka med engelskan istället för svenskan..

GOOD NIGHT!



Kommentarer
Postat av: Linn

saknar dig sötnos! har du tid för skype någon dag? :)

2011-01-24 @ 17:16:58
Postat av: Emma

Jag kan lova dig att jag kommer! Antingen i sommar eller i höst! Det enda som kan hindra mig är att jag dör eller att någon stjäl mina pengar! Så räkna med mig snygging :)

2011-01-24 @ 19:58:16
URL: http://emmamelin.blogg.se/
Postat av: matildaaaaaaaa

Det är garanterat att jag kommer! Så lätt kommer du inte undan från mig haha ;) Men jag vill åka snart, väldigt snart! Kan du inte kolla med familjen om hur dom ser på saken och när det är okej med dom? :)

2011-01-24 @ 21:51:09
Postat av: Evelina

be there in september :)

2011-01-24 @ 22:02:06
Postat av: Driola

Men jag ska ju också komma och hälsa på!!!!!

2011-01-25 @ 08:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0