two weeks

Nu är det ungefär två veckor sen jag satte mig på flygplanet på Landvetter och begav mig till London för att sedan flyga till staden som aldrig sover, NEW YORK! Och över förväntan så trivs jag riktigt bra. Kan icke klaga på en enda grej faktiskt. Så det är kanon skönt. Känns som livet börja ordna upp sig lite, att jag hittat rätt plats för detta året! Engelskan flyter på riktigt bra, och jag förstår allt när någon pratar med mig eller när jag lyssnar på något. Och det var ju en del av själva grejen till att jag åkte hit. Så jag kan inte mer säga än att jag har det suveränt bra!

Idag har jag faktiskt inte gått upp ur sängen än.. klockan är ju trotsallt bara 10.15, så det är ju ingen brådska. Behöver ju få vila ut sig lite. Och jag har en ritkigt skön säng! Men har hunnit att skypa med Evelina krull i 20 minuter, så det var ju inte helt fel att hon sa att hon och Matilda snart bokar biljetter också! Jag tackar ju inte nej om man säger så. Längtar redan!Och det är typ 4,5 månad kvar! Gaaaah.

Ska nog bege mig upp ur sängen, fräscha till mig lite och gå upp och äta frukost. Fick meddelande av Courtney precis att jag var välkommen att äta med dem ikväll om jag ville, hon skulle laga lite mat. Så det ska bli kul! :)

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0