snowing....

det har snöat lite här under förmiddagen, gillas inte! Och så fort det snöar lite här så blir det kaos, för dem är inte vana vid så kallt väder! menmen...

Visste väl att någon annan skulle känna lite press när jag skrev upp vilka namn som kommenterat att dem skulle komma! ;) Ville ju bara kolla så att alla läser också!

Klockan är 14.00 här och snart är min rast slut. Då ska jag åka och hämta upp Jack från skolan. Sen kommer det över några barn på en playdate. Och ikväll ska jag åka ner till Starbucks och träffa Emma och Jasmin, som också är au pairer här i Larchmont. Det ska bli roligt :)

Får bli lite mer uppdatering senare. Men jag trivs riktigt bra här så ingen behöver oroa sig över det ;)
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Driola

Hahahaha!:) din lilla buse

2011-01-25 @ 20:23:40
Postat av: Emma

Åååh! Drick en frappuccino caramel på Starbucks åt mig:) hur länge får man stanna när man kommer och hälsar på :)?

2011-01-26 @ 14:13:59
URL: http://emmamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0