Should've known you was trouble from the first kiss

Hallå allihopa nyfikna små spjun!

Idag gick jag upp 6.30 och duschade. Ska nog fortsätta göra det. Även om det är skönt att duscha innan man går och lägger sig så vaknar man till så mycket snabbare när man duschar på morgonen. Tog på mig kläder och sminkade mig lite lätt innan jag gick upp till huset. Åkte med Courtney och barnen till deras "gym". Där tränar dem på att prata, lyssna och lite annat som har med kroppen att göra. Sen åkte vi och lämnade Jack på hans skola. Sen fick jag köra för första gången här i USA, det var riktigt roligt! Lite nervöst när jag satte mig bakom ratten men det släppte efter ett tag. Men självklart kommer jag vara försiktigt nervös eller hur man ska förklara det hela tiden eftersom jag inte lärt mig allt nytt än. Och det är en lite större bil än den jag kört hemma så det är också annorlunda. Sen åkte vi till en kiropraktor som håller koll på Ellie's utveckling i hennes kropp. Mycket intressant faktiskt! Sen körde vi hemåt. Gick ner till mitt rum och skypade med Gina & Staffan, visade runt mitt rum för dem och pratade en stund. Sen gick  jag & Sherry bort med Ellie och Jack för en playdate. Men vi var inte där så länge för dem skulle hem och äta sin kvällsmat, bada och gå till sängs.

Jag & Sherry gick ner till stan och köpte lite kinamat och tog med oss det hem. Satt och åt tillsammans och pratade om lite allt möjligt. Hon är jättetrevlig! Ungefär lika gammal som mig och kommer från Gyuana, sydamerika!  I alla fall, sa god natt och kramade om henne & Courtney och gick sedan ner till mitt rum. Och nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik.. ska nog ta upp en bok som jag fick av Amina i avskedspresent och läsa en stund...

KISSES!






SNYGGA RÖRELSER KVINNOR!





______________________________________________________________________________

Matilda, Hjalmarsson och Emma är väl också säkra på att komma! Hoppas dem uppfyller min önskan!
Jag menar... ni känner väl pressen nu när jag skriver här i min populära blogg. Alla kanske kommer tycka dåligt om er om ni inte kommer hit ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

jag hoppas du känner pressen att du måste komma till aussie, du har ju lovat ;))) wiiiiiiiiiieeeeeeee!!!!!

2011-01-26 @ 18:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0