PULKA!

När jag började jobba efter min rast så tog vi bilen till en pulkabacke och åkte pulka en stund. Man känner sig som ett barn när man åker ner för backen nästan. Men kul är det och Jack skrattade hela vägen uppifrån och ner. Så vi hade en bra stund tillsammans!

Sen har dem ätit, badat och gått och lagt sig i vanlig ordning! Sen åt jag lite mat innan jag skulle gå ner till mitt rum. Fick även bra respons av Courtney och Sherry att dem tycker min engelska är jättebra. Och så undrade dem hur man sa god natt och god morgon på svenska. Fick även med mig lite tidningar av Court så jag kan läsa lite, och öva ännu mer på min engelska! Great! :)

Jag kommer inte finnas här i New York mellan den 18 och 26 augusti. Då åker jag till Florida med familjen. Så nu vet alla hur dem kan planera sina resor hit! :) För det är bara att vraka och välja! Kom gärna två stycken också. Så kommer det bli kanonbra.

SLEEP TIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0