PLAY

Idag har barnen ätit frukost och sedan skjutsade jag Ellie till hennes skola som hon har bara på fredagar. Sen gjorde jag mig lite frukost och kollade på något barnprogram med Jack. Och nu sitter vi och spelar lite spel.

Ska strax åka och hämta Ellie igen och sen ska jag till mataffären och handla lite grejer. Sen kommer det nog över några på en playdate eller så ska vi åka till några. Och sen blir det de vanliga rutinerna på kvällen!
Blir nog en ganska lugn kväll för imon ska jag på möte med alla andra au pairer och LCC'n klockan 11.00. Så blir nog ganska tidigt i säng ikväll.

Och Louise, inte gråta :) i'm here! Alltid när du behöver mig... på skype såklart! ;)
HÖRS SEN! PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0