Picture's!




Sådärja! Där fick ni se lite bilder på snö. Det är ju faktiskt ganska ovanligt med så mycket snö här. Snöat flera gånger sen jag landade i New York. Och dem säger att det snöade max två gånger förra året... Sen tog jag lite bilder på mellan våningen också så ni fick en liten inblick över hur det ser ut här. Dock har jag inte tagit några bilder på mitt rum än men det kommer!

Så igår när jag somnat så snöade väldigt mycket för när jag gick och la mig så var det kanske 5 cm snö utanför dörren. När jag vaknade var det nästan 50-70 cm! Helt galet! Jag ville ju ha vår, så kom igen nu!
Gick i alla fall upp runt halv sju, klädde på mig och gick upp till huset. Gjorde lite frukost åt barnen, fixade lite och sen åkte dem till sitt gym med Courtney.
Då tog jag och Sherry kameran och gick ut i snön för att ta lite foton. Sen har vi suttit vid datorn en stund. Nash har sovit fram tills nu så vi har inte haft så mycket att göra. Och nu har jag rast till 17.15!

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åååh vad fint det var! Vad mycket snö ni har! Mer än hemma ju ;)

2011-01-30 @ 20:56:20
URL: http://emmamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0