MAYBE

Louise: Klart! Men jag känner ingen press, för jag vill ju faktiskt komma!!!
Emma: Det ska jag göra, fast jag gillar bara med choklad ;) haha. Jag har inte frågat men tror nog ni kan stanna hur länge ni vill, och det bästa är om ni kommer två. Men jag ska kolla upp det.


Har rast just nu, ätit lite lunch! Sallad och pasta. Mycket gott! Lyssnar på musik och njuter av att  ta det lugnt. Sen ska jag upp och jobba en stund till. Mådde inte så bra igårkväll så träffade aldrig dem tjejerna. Men ska nog träffa Emma senare, hoppas jag! Sen blir det sängen tidigt.
Det har snöat ännu mer idag, mycket snö också! Gillar ju inte det, så hoppas att det smälter bort fort. Dem säger att det inte brukar vara såhär mycket snö. Så kom igen nu! Ge mig våååååår!


Hörs sen!



Så söt lärare hade jag på the training school!

Kommentarer
Postat av: Evelina

haaha söt bild :D

2011-01-27 @ 16:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0