inget starbucks...

istället blev det ett annat ställe som heter Donkin' Donuts. För att det har snöat så himla mycket här idag, enligt amerikanarna! Så de flesta ställena började stänga igen, så därför blev det inget Starbucks. Men det var en trevlig pratstund med Emma!

Och innan det så jobbade jag. Vi var ute en sväng i trädgården och jag låg på alla fyra och gjorde två snögubbar som säkert redan är borta. För det är inte så kallt så dem har säkert smält. Sen var vi inne en stund, dem åt lite mat, badade och kollade på tv innan Courtney kom hem. Sen åkte jag och Sherry till en pizzeria och köpte några pizzabitar var. Efter det träffade jag Emma. Och när jag kom hem tog jag en välbehövlig dusch och gjorde ansiktsmask och målade naglarna. Så nu kan jag somna riktigt gott i min sköna säng! Trött är jag också, riktigt trött :)  SLEEP TIGHT OR SHOULD I SAY GOOD MORNING TO YOU? ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

När åkte ni till Florida fröken? Var det augusti? Bra och veta för

Det var vid den tiden ja och Driola pratat om att komma :)

2011-01-27 @ 08:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0