I love it!

Idag har jag pratat med Evelina krull, Evelina Hjalmarsson, Louise, Emma, Henke, Pappa, Mamma, bror & Matilda på skype. Och det är vad jag gjort i princip hela dagen! Ni kan ju tänka er att dem har mycket att prata om också. Men Louise slog nog alla med en timma. Men jag tackar inte nej till det. Och jag önskar Emma lycka till med sina planer och hoppas dem blir av! Tänker inte avslöja förän hon bestämt sig :) det får hon göra själv. Men kul kommer hon få!

Min "hostmother" mådde inte så bra idag så det vi skulle gjort blev inte av, så hoppas hon mår bättre snart. Hon hade spytt och mådde inte för bra efter det. Så det blev jag och Bret som åt mat! Och han lagade riktigt god fisk, och till det blev det salsagrönsaker och Blue chips! Mumsigt vill jag lova er.



Nu ska jag sova, trött som vanligt vid den här tiden här i New York! Skönt :) PUSS OCH GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Anna

Laste i jag tror det var Damernas haromdagen och tankte pa dig. Du kanske redan vet det, men det pagar nan slags matmassa i NYC nu = reducerat pris pa 3-ratters pa bade samre och exklusivare restaurange! :) Ok, verkar som du har det bra annars, skont, det ar du vard! <3

2011-01-31 @ 20:09:36
URL: http://annavenezuela.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0