GÄSP.

NYTT ÅR. NYA MÖJLIGHETER.

Ja, det är ju faktiskt sant! Det är 2011 och jag ska snart flytta! Lovade inte mig själv några löften direkt. Men mina mål är att stanna i USA till 2012, februari. Och det ska vara mitt bästa mål någonsin! Men det verkar inte som att det kommer bli så svårt. Många som vill komma och hälsa på så kommer nog knappt hinna sakna Sverige allt för mycket. Men sen vet man aldrig hur många som kommer. Men någon uppfann skype så det lär bli grejt ändå!
Evelina Jalnefur Andersson kan ju få ett plus i kanten för hon önskade sig och fick en flygbiljett till NY i julklapp! MASSA PLUS!

Nyårsafton var en bra dag. Vaknade upp lite halvt om halvt, åt lite mat i stan, åkte hem och fixade iordning mig, fick skjuts in till stan igen, 3-rättersmeny på Aqua Dinner & Drink's med gott folk, följt av att förfesta lite hos Malin Cederfjord och sedan gick jag, hon och Elin vidare till en fest som låg 10 meter ifrån Malin's lägenhet. Stod och kollade på fyverkerierna klockan tolv vid vätterstranden och drog mig sakta hemåt och somnade fint klockan ett.

Sov dock ganska länge idag, men det var underbart skönt! Åt lite god mat som mamma lagat tillsammans med henne och bror. Gick ut på en promenad tillsammans med Linn och sedan satt vi hemma hos henne och myste lite med juice och prat! Duschade när jag kom hem och tog sedan bussen ner till stan för att gå på bio med Malin Edvardsson, Narnia. Och den var bra! Vilket jag inte hade trott för jag har inte sett dem andra filmerna. Sen tog jag bussen hem igen, och nu har jag suttit med mamma en stund framför tvn och installerat lite nya grejer på min dator och kollat lite på Rally brudar. Nu hamnade jag i sängen och här ligger jag väldigt bra vill jag lova!

Imorgon(IDAG);
Ska jag och mamma upp till A6 och uträtta lite ärenden. Mer om det imon! PUSS!!


Kommentarer
Postat av: evelana

veeet, bara för att nån är smart med julklapparna ;) höhö

kommer sakna dig massor! <3

2011-01-02 @ 17:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0