den där tandläkaren.

Ja, idag var det dags att besöka tandläkaren. Inga hål någonstans! Riktigt skönt att höra. Dock inte lika skönt att ta dem där bilderna i munnen. Gör ju svinont! Tycker någon smart människa borde upptäcka en mjukare grej att sätta in i munnen. Hade även någon grej på försäkringen som gällde tills jag va 26 eller 29 år. Så besöket kostade bara 300 kr. Sen köpte jag med mig en eltandborste också. Kan inte använda vanliga tandborstar längre, känns inte som det blir riktigt rent då.
I alla fall. Efter besöket åkte jag upp till Fiket i Gränna, eftersom jag inte lyckats flytta min tandvård till Jönköping än. Men bra var väl det. Fick ju träffa Sandra, Moa och Nisse över en liten fika. Mycket trevligt!

Brummade in med ibizan till staden, åkte ner till banken och betalade visumavgiften, köpte frimärke och usb-minne. Åkte hem, hade onlinemöte med Cultural Care - au pair företaget. Sedan kom Anna och hämtade upp mig för att vi skulle ta oss en liten matbit på George's. MUMS, älskar deras pasta! Träffade på Emma Svartholm som jag inte träffat på länge, och hennes pojkvän! Trevligt!

Ikväll har jag flyttat över lite grejer till Eric's rum från mitt rum och tvärtom. För att när jag flyttar så ska han ha mitt rum och mamma hans rum. Så vi måste byta ut möblerna och lite annat smått och gott. Och jag älskar att möblera och fixa lite så det har jag gjort i några timmar. Nu blir det sängen! Imorgon ska det hända mycket grejer!

PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0