Ambassaden

Igår åkte jag, Louise, Johanna och Evelina till Stockholm för lite besök på amerikanska ambassaden och lite shopping! Riktigt trevligt var det. Förutom att jag stod i kö i typ två timmar på ambassaden och sen gick intervjun på 2 minuter. Kändes ju lite onödigt dock men ändå värt såklart! Sen gick vi på stan efter det, brudarna shoppade och jag åkte tunnelbana och fixade mitt internationella körkort. Så himla skönt att allt är färdigt nu faktiskt! Varit lite stressad senaste tiden. Och i bilen hem satt vi och taggade utgång på kvällen. Så var vi en sväng på Centrum och sen var jag på Elin's jobb och skjutsade hem henne och Albin. Och sov hos Elin :) Det var lika mysigt som vanligt!

Sov ganska länge med tanke på att vi gick och la oss klockan 4 och jag hade varit uppe i typ 40 timmar. Sen har vi fikat med några andra brudar och nu är jag hemma. Ska fixa lite med alla papper och så. Så jag har koll på allt så inget fattas. Väntar ju bara på att ambassaden ska skicka tillbaka passet! Sen är det klaaaaaaaart!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0