wow



Igår var det sista kvällen för Emilia här i New York. Det samlades lite gott folk i min källare plus en hel del annat gott. Som till exempel godis, choklad, chips, cupcakes, kinamat och soppa från Cosi. Ska det vara så måste vi ju ha lite att välja på... Det blev mycket prat, lite tv & sen ett avsked! Jag har bara varit här i en månad och känt Emilia i kanske tre veckor. Men det var ändå jobbigt att säga hejdå. Hon är en riktig liten sötsak! Hoppas hon får det bra i Sverige nu :)


Idag är det en väldigt lugn dag. Courtney, Bret, Sherry & Ellie åkte till Philadelphia klockan 8.30. Sen dess har jag städat lite, fixat lite, ätit mat, matat Nash och lekt med honom och lite sådär! Kan behövas en lugn dag, så jag blir helt återställd snart. Känner för att ut och springa men måste få bort min förkyldning först. Blir nog en lugn kväll också. Behöver ta hand om mig själv lite. Duscha, måla naglarna, göra ansiktsmask och allt det där. Sova tidigt eftersom jag inte sovit så bra nu när jag varit lite småsjuk. Så det ska bli skönt!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0