WINGS

Igår hade jag lång rast. Som jag alltid har på måndagar och torsdagar. Det var ungefär 15 grader ute (!) VÅRVÄDER! Tog på mig träningskläder för att sedan bli upphämtad av Elin och åka till ett ställe där vi skulle gå en sväng. Riktigt skönt att gå i solen! UNDERBART! Inte fått känna på värmen sedan Egypten, och det var längesen!  Sen åkte vi hem till henne och gjorde lite mat, bakade cupcake's tillsammans med hennes barn och tjötade lite. Sen blev det jobb från 17.15-19.15 ungefär. Hopp in i duschen direkt efter, sedan kom Elin och då gick vi till Sherwood's med ett gäng andra tjejer och åt chickenwings, 10 cent styck! Så totalt köpte vi 50 st tillsammans vilket blev 5 dollar - 35 kr! Och detta har dem varje måndag. Undra vilket ställe vi kommer träffas på måndagar om vi ska göra något? ;)

Ikväll blir det att köra hem till en som heter Lovisa med någr andra tjejer. Har för mig hon sa något om scones! Behöver väl fortfarande egentligen inte tala om att jag har det himla bra här borta, men jag gör det ändå! FJÄRILAR I MAGEN VAD BRA JAG HAR DET! ♥



________________________________________________________________________________


Kommentarer
Postat av: karro

åh så kul o se att du trivs så bra, verkar som att du har hamnat på helt rätt ställe ! :D

njut av den tidiga våren, här är det svinkallt och grått :(

ta hand om dig, puss <3

2011-02-15 @ 20:19:15
Postat av: Gina

Hej Gumman !!! Så underbart att höra att allt är så toppen för dig , alltid lika kul att läsa om dig här , skönt att höra om din skidresa , vi åker till Sälen på söndag , men det kan ju inte jämföras med dina backar kan jag tänka mig Puss o Kram

2011-02-16 @ 19:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0