WELCOME TO MY PLACE!

Välkomna till mitt rum! Här neranför får ni några bilder så att ni får upp en liten bild av hur det ser ut i mitt rum här i Larchmont. Har köpt speglar, ett litet bord, ljus och väggtexter så att det känns som mitt egna rum där jag fått välja inredningen själv. Och stort är rummet! Minst dubbel så stort som hemma i Sverige. Plus att jag har ett badrum. Allt är så klart inte färdigt än, gillar att fixa med mitt rum. Men så länge får ni nöja er med detta!





Imorgon ska jag berätta om min helg! (nu är klockan dock över tolv på natten här och cirka 6.00 på morgon hos er men för mig är det fortfarande helg)  Än så länge får ni i alla fall veta att det har varit en kanonhelg med skidåkning, brunch, övernattning i stuga och hemma hos Elin, partajat, bio & mys-film-kväll! En trött Matilda går och lägger sig nu, men med gott humör över en sjukt bra helg!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh så mysigt det ser ut! Det har du lyckats bra med ;)

2011-02-14 @ 13:50:00
Postat av: Emma

Oooj vad fint du bor!!!! Så himla mysigt! Åååh jag är så glad för din skull min söta Nisse<3

2011-02-14 @ 15:03:58
URL: http://emmamelin.blogg.se/
Postat av: amina

åh va snyggt tildis!!

2011-02-15 @ 07:45:26
Postat av: Driola

Åh vad fint!

2011-02-15 @ 08:16:22
Postat av: Anna

Ah vad mysigt det ser ut matilda! Och kul att aka skidor.. i want!! Hoppas allt ar bra med dig annars, men att doma av bloggen ser det ut sa :) puss <3

2011-02-18 @ 15:31:04
URL: http://annavenezuela.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0