hon har fickorna fulla av kärlek.

blir ett litet inlägg nu på kvällskvisten. Mår bättre än innan, med förkyldningen alltså. Uppdaterar er som är intresserade. Vilket är lika med noll. Så lets talk om något roligare. Jo, jag skypade med min familj. Först min mamma och min bror. Visade runt dem i huset hur det såg ut. Sen pratade vi om allt möjligt. Bland annat om min lilla morfar som är en virrpanna just nu...tråkigt men sant. Så det är lite jobbigt att vara så långt borta just nu. Inte hemlängtan. Men hade nog gjort ganska mycket för att få träffa han igen. Fast det verkar som det är riktigt illa med minnet så det bästa är väl att inte träffa han tyvärr. Gör säkert ont i hjärtat om man fick vara med i verkligheten och han inte skulle känna igen mig....

Nu blev det dock inte så roligt längre kom jag på. Men det var roligt att prata med mamma och Eric en stund, inte skypat på 1,5 vecka tror jag. Så det var skönt att höra att dem mådde bra i alla fall.
Sen blev det skype med pappa också, lika roligt där! :) Efter det vaknade lillkillen till liv, fick sin flaska och sedan gick vi ut på promenad med Sherry och Ellie som kommit tillbaka. Slutade 19.00, gick ner till mitt rum och åt lite. Tittade runt lite på internet och sedan blev det lite mer skype faktiskt. Ett roligt samtal där med. Dock med en person jag inte känner jättebra. Tror den personen kommer ha ångest imorgon efter allt vi pratade om. MEN trevligt var det!

Duschade precis. Sen har även citronvatten blivit min bästa vän. Också bra för er att veta. Smakar riktigt gott!


_____________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0