Happy birthday my heart!




Grattis Louise på 21 årsdagen! Nu skulle du defenitivt varit i USA! Då hade det varit något speciellt :) Hoppas du har en bra födelsedag hemma i Sverige med mycket tårta och presenter!


Idag var det lätt som en plätt att gå upp ur sängen kände jag när jag låg ner. Fick man ju igen när man ställde sig upp. Snurrade i hela huvudet så var tvungen och lägga mig ner igen. Farligt att vakna upp och stråla av solsken!  Gick bättre sen när jag lugnade ner mig lite. Men vi gjorde frukost till barnen i vanlig ordning. Sen kom teraputerna, dock inte alla. Idag är det is på gatorna här i USA, och då stänger skolorna ner och andra saker också. Lite roligt. Visst det är farligt! Men inte dödsfarligt! Men det är ju bra att dem bryr sig i alla fall. Min hostpappa ringde och pratade om bil + försäkring... får kolla på det senare ikväll!
Sen kom det över en annan nanny och ett barn i Jack's ålder och hälsade på en stund. Jag passade på att gå ut. Tog lite bilder på träden som hade blivit till isbitar...

Varsågoda!


Kommentarer
Postat av: emilie

kom kom, du vaaarmt valkommen! :D



haha, later som londonborna, det ar 5 cm sna och de gar inte utanfor dorren :P

2011-02-03 @ 01:59:03
URL: http://emilieljungqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0