förkyld

Då har man gått och blivit förkyld för första gången i USA. Tackar gudarna för om det  får ett slut snarast. Gillar ju inte det där! Men klagar ändå inte på mitt liv. Förövrigt mår jag jättebra. Har som ni kanske förstått hamnat i en jättebra familj och träffat underbara vänner. Och det ska jag tala om. Att om jag inte haft det så hade jag nog inte velat stanna. För det gör väldigt mycket. Så puss på det!

Idag är det fortfarande lika tomt som igår. Lilla Jack får nog inte åka bort igen. Känns lite ensamt måste jag säga. Han pratar som sagt väldigt mycket! Den lilla sparven.. Men frukost till Ellie har vi gjort idag, sen kom terapeuterna i sin ordning. Sen helt plötsligt började det  läcka vatten från taket. Visade sig va från badrummet ovanför. Panik! Men det verkar ha löst sig. Blev dock stressad eftersom jag var ensam hemma och Sherry kom två minuter efter det hade börjat droppa. Slog i huvudet i bordet också, gjorde inte saken bättre med mitt förkylda huvud. Men nu är det bra igen. Lugnt och skönt. Barnen håller på att vaknar upp nu så snart bli det mer liv i vardagen igen!

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0