Det finns bilder som aldrig suddas ut.

Idag har det varit en bra dag! Började jobba klockan 7.00. Kändes tomt då Jack har åkt med sin farmor och farfar hem till deras stad och hus. Alltid han som pratar och springer runt. Så idag har det varit jag, Sherry, Ellie och Nash. Under förmiddagen hade Ellie sina terapeuter. Sedan hade jag rast/håltimma - ja, kalla det vad ni vill! Vid 15.00 skjutsade jag Sherry och Ellie till tågstationen för dem skulle in till city på en playdate och jag stannade hemma med Nash. Det blev en ganska lugn eftermiddag. Gick ut och promenerade med Nash en runda och sen badade jag honom. Mellan det så sov han och då gjorde jag hallon-blåbärspaj! Sen kom Emilia och Ida hit. Gick en runda i mitt hus och kollade hur jag bodde i den övre delen. Sen när jag slutat gick vi ner till mig. Åt soppa från Cosi, min paj och hade det mysigt framför tvn som visade - It's complicated! Sen tjöt de andra två i soffan för det var sista gången dem sågs på kanske ett halvår. Jag träffar Emilia imorgon så jag kände inte för det där med tårar.

Nu har jag hoppat i säng. Jag älskar bokstavligt min säng här. Den är nästan lika stor som den där hemma, hög, gosig, mysig och massa kuddar!

GOD NATT!



_____________________________________________________________________________________



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0