levels

Usch vad jag är trött på min blogg! Inget kul att skriva längre. MEN än slipper ni inte undan!
Idag har jag jobbat, lunchat med Stephanie på COSI, solat, tränat - ja, tro det eller ej men nu kör vi gym in i det sista innan jag åker hem! Gymmet är nybyggt och dunderfräscht, kostar 10 dollar i månaden - ja, det är cirka 70 kr. Och inget skämt. Så nu går jag, Stephanie och Emily dit och pushar varandra tills vi nästan börjar gråta. Men det är grymt skönt efteråt. Nu har jag precis ätit lit kellogg's och banan, ska hoppa in i duschen och sen ner i sängen.
Idag saknar jag mammas mat. Svensk mat. Mat. Mat.Mat.
_______________________________________________________________________________
P.S
Snart kommer min, Emmas och Malins reseblogg upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0