give me five!

tycker inte jag fick rättvisa i förra inläggets kommentarer. Två gamlingar till au pairer? Jag menar ju bara att jag har ÅNGEST!!!! Nej, men mycket har hänt och mycket ska hända. Vi har bakat lussekatter med torr-jäst. Det ni, slå det om ni kan! Vi har tränat 5 dagar i veckan - hårdträning ska det vara innan man åker hem. Alla amerikanska hamburgare och allt annat amerikanskt som finns i min kropp ska bort bort bort!! Så istället för att hänga på Cosi så hänger vi på gymmet, måndag-fredag. Vilket liv...Saker som ska hända är däremot LEDIGHET!!!! På söndag åker min familj till Florida och firar jul. Mig lämnar dem hemma, vilket jag inte klagar på. Ska fira jul med Stephanie och hennes familj, sen blir det några dagar fyllda med träning, packning, städning av mitt rum osv... Mycket som skall göras och hinnas med innan Evelina, Martina och Louise invaderar mitt rum de sista dagarna jag ska bo i MITT hus. 18 dagar kvar tills dem kommer. Jag är lyckligt lottad!!!!!!!!!! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0