CONFIRM

Denna veckan har flygit förbi, imorgon är det fredag och då står det city på schemat. Tillsammans med barnen och mamman ska jag in till storstaden och äta lunch med pappan - familjemiddag på G = kaos. Men lite annat i vardagen kan väl inte vara så tråkigt. Annars så har vi ( jag, Emily och Stephanie) tränat som galningar, shoppat lite julklappar...och till mig själv. Känns alltid mycket bättre och säga att jag är värd det, mycket enklare att köpa det man vill ha då.
Nu har jag precis lagt barnen, ska sitta lite barnvakt ikväll för att mamman och pappan skulle gå ut med lite vänner inne i city. Så har precis slutfört mitt år som au pair - det betyder att jag har skrivit in mina timmar(credits) och kryssat i alla månader jag gått på möten jag gått på under året så att jag inte får några problem i framtiden. Känns ju bra i alla fall! Nu är det banne mig inte länge kvar tills vi är i Kalifornien - jag längtar så himla mycket efter semester nu så ni anar inte! Dock är jag ju ledig typ 1,5 vecka från och med imorgon kväll så ska väl inte klaga, MEN vad skönt det ska bli den 13 januari när jag vet att jag inte ska tillbaka och jobba igen. MUMS PÅ LIVET!!
___________________________________________________________________________________________
Bilder från hockeymatchen mellan rangers och pittsburgh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0