but you taste good to me

Söndag. Andra advent. Vart tog första vägen? crazy! Allt flyger genom huvudet, in och ut, hela tiden. När ska jag hinna de? och de? och de? osv.. Snart är jag inne på elfte månaden. ELFTE. Måste börja tänka på vad jag ska göra när jag kommer hem. Allting är verkligen kaos känns det som och tiden står inte stilla. Inte ens lite. Nog om konstiga ord och tankar.

I helgen har jag tagit det lugnt. Fredag kväll bestod av häng i min källare med Stephanie och Emily. Trötta tjejer med träningsvärk i hela kroppen orkade inte göra något annat än att sitta och snacka massa strunt. Sen gosade vi ner oss och somnade gott. Vaknade upp förkyld och febrig. Låg kvar i sängen fram till tre. Hoppade in i duschen, sminkade mig och klädde på mig - kände mig lite mer människa än vad jag hade gjort innan. Runt 5.30pm gick jag upp och tog över barnen från föräldrarna då dem skulle iväg på kalas. Gosade lite med ungarna innan dem fick hoppa i säng. Läsa böcker, sjunga sånger och hitta på en berättelse - sen blev det tyst från allt barnchattrande. Stephanie och Amanda (en ny tjej i Larchmont, kommer även ifrån Jönköping) kom till mig och vi åt pizza och pratade om allt möjligt tills klockan blev 11pm. Sedan gick jag och S ner till mitt rum, tjatade vidare om allt, utnyttjade Sirifunktionen på min telefon och sedan kom klumpen i magen... kollade om Cultural Care bokat mitt flyg hem. Och det hade dem. Så nu vet jag när jag är på svensk mark igen. Och det, damer och herrar, det är en konstig känsla. Tredje februari klockan 11.10  landar jag i Göteborg. Jag är i chocktillstånd.
____________________________________________________________________________________
Vaknade upp till strålande sol. Värme. Visst okej, det blåste lite med det
var väldigt skönt i solen. Så jag och Stephanie bestämde oss för att hämta
brunch från Stanz och åka ner till stranden i Larchmont...

Kommentarer
Postat av: Pjär BFF

Åhhh vad kul du har det, synd att du var lite sjuk, snyft*. Det är bara SÅ fabulous att läsa din uuuunderbara blogg! <3. Tiden går så fort jag vet, hihi. Puss<3

2011-12-05 @ 07:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0