välkommen lediga torsdag

ja, nu har klockan slagit över från onsdag till torsdag vilket betyder att jag är ledig en hel dag! dock fick jag konstig magkänsla när jag kollade på datumet idag. 11 augusti. om en måndag är det 10 år sedan dem körde två flygplan in i world trade center. borde jag fly från new york till emma och julia kanske? känns lite läskigt att vara här i new york när det är 10 år sedan.  man vet aldrig vad alla sjuka människor i den här världen kan göra. säkert spränga bort hela USA om dem så vill det. usch. blä. nu tänker vi på min lediga torsdag jag har framför mig istället.


och den börjar med en lång sovstund i min otroligt underbara säng.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0