semester om 9 timmar

så...vad gjorde jag på min lediga torsdag? jo, jag steg upp vid 10, kände mig pigg som en mört! hoppade ut genom dörren och kände lite på vädret. och för EN gångs skull så var det inte fuktigt och jätte varmt! hallelulja moment! det var nästan lite småkallt, sådär som det är hemma i sverige när man går upp tidigt på morgonen. min första tanke blev såklart - idag kan det solas utan att man smälter bort. tog mig ett äpple och gick ut och la mig på gräsmattan. sedan kom hungern... och inte vilken som helst! helt galet hungrig blev jag. och självklart hade jag ingen nyckel in till huset och huset var låst och ingen var hemma. kanon matilda! bra jobbat! ingen mat nere i rummet heller. skit också! klockan TVÅ kom några i familjen hem och då sprang jag in för att göra mig lite gröt.
efter det blev det skype med pappa och evelina. även lite småpratt med louise på facebookchatten för att skype inte funkade för henne. sen blev klockan fyra och jag hoppade i lite vardagskläder och begav mig till cross county mall med mathilda! införskaffade mig ett par mys-shorts för typ 6 dollar! och mathilda hittade lite annat kul inne på forever21. sedan åt vid två-rätters på appelbee's! mötte upp julia, emelie och lovisa på starbucks och satt och tjatade lite. sedan var min lediga torsdag slut!

idag har jag kört jack till hans sista dag på camp och varit i mataffären och införskaffat mig lite mat till de kommande dagarna på min semester! slutar 7.30 ikväll och sedan har jag semester till och med nästa måndag. hur skönt är inte det på en skala? och när familjen kommer tillbaka så är det cirka två veckor tills jack's och ellie's skola börja sen är det oktober och då kommer det friends!!! jag längtar :) men just nu, de kommande 10 dagarna ska jag njuta av förhoppningsvis sol och bad!



hasta la vistaaaaa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0