playland




de sista timmarna innan min semester började tillbringades på ett playland, med massa karuseller och roligheter med ungarna och sherry. bra avslutning innan min ledighet. barnkaruseller är underskattade. nu kommer det vara tyst i huset i 10 dagar, kommer kännas jätteskumt! hör alltid små ljud uppifrån annars men nu kommer det eka av tyshet, om det nu går..

ska i alla fall köra min familj till flygplatsen imorgon klockan 10. därför blev det ingen utgång för mig ikväll. vi skulle gått ut i city och jag hade tänkt ta det tidiga (01.55am) tåget hem men sen ändrade sig flickorna och bestämde sig för white plains och då kände jag att jag likaväl kunde stanna hemma och ta det lugnt. tagga inför imorgon istället. då ska vi dra in till city tidigt, till en kompis och förfesta :) och förhoppningsvis är det fint väder imon så vi kan ligga på stranden på dagen - skulle vara guldvärt!!

nu ska jag hoppas i säng, försöka hinna somna innan alla brudarna dräller in genom dörren. har en aning att det kan bli livat ;) GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0