när en orkan kommer till new york

så ger den mig ett översvämmat rum rikare. Tackar man helt nej till men icke. Nu fick jag det och det suger rent ut sagt - SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄR MYCKET! BLÄ! Nu kommer Irene alltid påminna mig om en katastrof. Men jag har som sagt spenderat min helg hemma hos Emma, så jag slapp sova i mitt rum när detta hände. Ungefär 5 cm vatten var det  i hela mitt rum. Dem som vet hur stort rum jag har kan ju tänka sig att det var en hel del vatten. Så min värdfamilj fick skopa ut vatten i flera timmar och min värdpappa har fixat och donat hela dagen idag eftersom tågen inte har gått. Evigt tacksam att han har gjort det. Dock är det inte helt torrt ännu och det luktar lite illa, så jag ligger upp i vardagsrummet nu till det blivit bättre. Inget mig emot, soffan är behaglig att sova på och jag jobbar ju ändå imorgon så ingen kommer störa min skönhetssömn.

bilder kommer på mitt rum, så ska ni få se hur mycket vatten det var. Inget kom till skada eftersom min värdpappa hade gått ner kvällen innan och satt soffan och andra saker på  högre höjder.

I helgen har jag i alla fall haft det trevligt med Emma och Emma, kollat på film, pratat, planerat våran ( min och emma's) sista månad. Då vi ska resa runt i Kalifornien och lite sånt. Nu är jag trött, så förhoppningsvis får jag en god sömn och är pigg tills imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0