in the middle of nowhere

DÄR har jag varit i helgen mina damer och herrar! och då skämtar jag inte heller.
jag, mathilda, emma, emma & emma (det är inget skämt det heller, två matilda och tre emma) tog bilen upp till ett ställe som heter Silver Bay. Ligger i staden Albany och är som en "skola/campus". Fanns ingen täckning på mobilen och närmaste bilmack såg ut som på en gammal film från USA, galet! Där fick vi gå på typ 4 olika lektioner och sedan hade vi fixat våra credits som vi måste ta under vårat år här borta. Dock var det ett skämt tycker jag då det inte var några prov eller speciellt värdefulla lektioner. Men det var chill och det passade mig! Att det sedan var 300 mexikanare (inget skämt det heller) där gjorde ju saken såklart mycket roligare...

så i helgen har jag lärt mig lite om foto, sociala nivån på amerikanare, hike with mike - bestiga ett berg och få se en fin utsikt, scrapbooking - mycket lärorikt va? absolut! nu kan jag skicka in mina certifikat och slippa tänka på att göra det i sista minuten, och det tackar man inte nej till!

nu ska jag sova, imorgon ska det åkas och handlas lite mat innan jag ska iväg till flygplatsen och hämta upp min familj, ja, så snabbt gick 10 dagars semester. Snart är det september och då är det full rulle som gäller :)




goa tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0