if nothing goes right. go left

onsdag. och jag är lika glad som alla andra dagar. varje dag är för sjuttsingen guld värd. och jag mår bättre och bättre hela tiden. kan inte fatta att allting är så bra. cred till dig new york, som gör ett år till världens bästa.

vi har solat och badat på stranden idag, det menas med att det har erbjudits sol i new york idag. på min 7 månaders dag. vilken bra dag! jag och matilda var nere på beachen, sen åkte vi till stop&shop, vidare hem till lilla mig och lagade mat tillsammans med larssonflickan, och sedan mys ute på altanen och två filmer. sedan åkte flickorna hem och jag körde lite träning. ja, ni hörde icke fel. tjejen har taggat till.

förresten, smart tjej som jag är så kirrade jag den andra uppsatsen på två sekunder till helgens skola. ja, och jag har inte ens fuskat! inte enligt mig :) är det guld värt när man är riktigt smart ibland? ja. PUSS!
____________________________________________________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0