fartfyllt!



japp! här höll vi till i lördags! poolparty hos NBC's vice president's son. härligt folk, mycket dricka och gött väder - kunde det bli bättre? nej! så nu har vi checkat av amerikanskt poolparty på listan. kan ju även tillägga att pappan kom och gjorde bomben i poolen, rediga tag i den gubben!

idag har jag sovit ut, ja, det var en lång och fartfylld helg - som alltid. ätit lite frukost och börjat tvätta lite. för det är ju inte vilka som helst som kommer på besök idag. sen har jag kollat upp hur jag ska ta tåget ut till Newark's flygplats, och det verkar ju inte svårare än något annat här i världen.

nej, nu är det dags att hoppa in i duschen och fixa till sig lite innan jag drar in till city och strosar runt innan flickorna är HÄR hos mig!! bättre start på veckan får man leta efter - tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0