en extra dags semester

det är vad jag fick idag! Helt underbart skönt var det att få en överraskande dag till på semestern. yey! Dock var det för att flyget från Florida och hem hit var inställt så det var lite tråkigt för har ändå saknat dem små liven! Inte ett ljud från huset på en vecka, märkligt verkligen! Har legat varje morgon och lyssnat efter barnsben springandes över golvet men inte ett ljud. Hade iofs fått panik om jag hört steg där uppe men det hör ju inte till saken nu.

inhandlade i alla fall mat, dammsög mitt rum och lite annat smått och gott innan jag fick skypa med min kära Louise. Tänk vad en timmas pratstund kan göra med henne. Få mig på ännu bättre humör, nästan få mig att känna mig som hemma. Konstigt det där. Med tidsskillnaden och allt. Pratade även med min lilla gulletussa Elin som kommer på besök om cirka en månad. Hon är bra, mer än bra. Megabra.

Nu under kvällen, mellan 7pm till 8.30pm så har jag lekt med Mathilda och hennes små barn. Dock är dem inte lika små som mina. Vi var på deras country club medan mamman och pappan spelade tennis mot några andra föräldrar. Observera att du måste vara iklädd i vitt för att få tillträda tennisbanan och för att gå in på klubben överhuvudtaget så får du ej ha jeansshorts på dig. Skämt? Icke sa nicke.

Sedan hängde jag och Mathilda hemma hos Lovisa innan det var dags för att bege sig hemåt. Och här hamnade jag nu, i min säng..somnar vilken sekund som helst!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0