jag har alltid miljontals saker att göra inför varje ...



RESA!
även om det inte är något speciellt så är det banne mig alltid något. det ska skickas iväg en uppsats, packas, fixa och dona med allt annat möjligt. hinna skypa med familj och vänner så dem inte tror att jag kommer vara död en vecka sen för jag ska icke ha med mig min dator. såklart finns det tillgång till internet även i san diego men jag känner för en riktig semestervecka nu. ska bli så himla skönt imorgon när klockan slår 7.30 och jag tar semester fram till söndagen den 24 april. känner ni lugnet en hel vecka.... eller? :)

nu är det tid för att börja bocka av listan av allt som ska göras idag. tackar min värdmamma för att jag har 5 timmars rast idag. då ska det hinnas både det ena och det andra. effektivamatilda är på g!



HAPPYFACE, DUBBELHAKA, SHAKE IT, ANGRY GIRLS, SÖT TJEJ, DEGMONSTER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0