Du är strösslet på en glass - new york


snodde en liten mening från björn gustafsson där ja. rolig filur tycker jag.
jag mår bra, min tand mår bra, livet är kanon och det är san diego snart må ni tro!

idag är det måndag - chilldag hej!
galet mycket att göra ändå. och sjukt taggad på träning, springa idag kanske? ja tack!ikväll blir det  säkerligen möte med svenska fisk/fiskar. kan inte bli bättre avslutning på en måndag. har pratat med min mamma och min bror lite snabbt på skype också. saknar! saknar många från sverige, det börjar märkas vilka som står en närmast nu :) galetbra!

förövrigt är jag glad att det är måndag, en ny galen vecka framför mig. PUSSHEJ!


Du är hej och skepp å hoj
Du e sodastreamad oboy




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0