Change me.

Igår jobbade jag en liten stund, sen mådde jag inte bra så jag fick gå hem. Tur det inte satte sig sina spår utan försvann direkt nästan. Men var bara hemma igår. Sov mellan 13-19 ungefär. Lagade mat med mamma och kollade på fotbollen med bror sen. Bra Sverige liksom. Sen gick jag och la mig direkt efter och sov i 13 timmar. Behövde nog det. Kunde ändå inte jobba idag. Men nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig från topp till tå. Behövs efter man varit lite småsjuk. Sen vill jag kolla lite i affärer oså. Inget roligt att sitta hemma måste jag medge. Ikväll ska jag nog ut en sväng med två töser vid namn Elin och Sophie, men mer information om det senare. Kanske. PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0