1,5 veckas ledighet

Ja, men nästan i alla fall! Och det har ju varit sjukt skönt! Första dagarna var det lite panik, var fortfarande kvar i jobbtempot. Men nu, nu känner jag mig utvilad! Hunnit med och vara lite småsjuk också, som jag inte hann med under sommaren. Tänk vad konstigt. Sommaren är slut, nu är det höst! Vad är det häääär? Gillar vi ju inte! Men åker ju lite till varmare breddgrader den 22 september. Hur gött? Hur fint?  amen visst! Jag gillar läget! Jag och 6 andra brudar gillar läget!

Lite senare idag ska jag och några flickor laga taco's! Matilda och Malin har kommit hem från Turkiet så dem ville ju träffa oss, och jag menar jag har ju tid till det så varför inte? Eller? ;) Har saknat dem så det ska bli roligt, och gott med mat! Borde äta nu också. Men det blir senare problem. 
Ska träffa Elin en snabbis också, och ville jag skulle hänga med och göra en sak på stan! Det ni, kan bli hett! Men allvarligt, måste ta tag i min dag lite här nu! Skickat lite MMS till tjejerna om helgen och så, får se hur sugna dem blir när de öppnar det! 

 

Såja! Där fick ni se mms:et också... dock inte texten som jag skrev under men den är hemlig ;) Tjoheeeeeeeej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0