you see the way these people stare.

Såja! Hemma från Egypten, började dagen efter semestern med åtta timmars jobb! Det var riktigt skönt! Då kommer man igång direkt! Eller? ....

Sen har jag faktiskt inte jobbat mer. Ska börja på måndag! Blir bäst så.. jag menar, ska ju åka sen på onsdag igen till London, så blir ingen lång arbetsvecka i vilket fall. Sånt som händer. Och jag gillar det!
Annars händer det ju inte allt för mycket, hade tänkt att gå ut igår men kände mig inte taggad på förfesten så blev hemgång vid halv tio. Men ändå känns det som jag var ute igår, huvudet mår inte bra. Men taggar tills ikväll ändå... med mina brudar!

Ha en bra lördag! PUUSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0