två matchningar! grejt!

Tjolahopp!

Idag gick jag upp halv sex på morgonen och klockan halv sju ungefär kom Emma, Matilda & Malin för att hämta upp mig! Det var dags för en dag i Ullared. Shopping för oss alla blev det, mättade magar av fika och mat och dunkadunka i bilen fram och tillbaka! Helbra start på dagen!  Sen hann jag hem och duscha en sväng, mysa till det lite och sedan vidare till flickorna som var hemma hos Louise, så hade vi lite myspys!
Härliga måndag!

Nu blir det att kolla igenom lite tidningar och till sist min underbaraste tidning, ELLE! GOSIGT! PUSSSSSSS!


Pappa, jag & bror i Egypten!

Kommentarer
Postat av: Gina

Hej Vännen !!! Verkar som du har fullt upp hela tiden , var jobbar du ngnstans nu ? Vilken fin bild på er Kram Gina

2010-11-18 @ 07:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0