TRÖTT KVINNA ÄR BARA FÖRNAMNET.

Blev en riktigt bra avslutning på denna veckan. Tog bussen ner till Kaffepaus och tjatade lite med Matilda innan Emma kom, sen satt vi och åt lite sallad och pratade om allt möjligt i ungefär en timma. Fick skjuts av Matilda sen för gå eller åka buss ville hon inte att jag skulle göra, och jag menar, vem tackar nej till ett sådant erbjudande? :)
Sen har jag målat tånaglarna och suttit framför datorn en stund. Dock borde/ska jag gå och lägga mig för imorgon blir det jobb mellan 10-20. Vi ska gå igenom hur upplägget för julbordet ser ut. Vad som är smartast att börja med och så vidare. Kommer bli intressant och kul att göra något annorlunda! Och detta ska jag hålla på med enda fram till dagen innan julafton. Så vi serverar julbord till den 23 december! Hoppas det kommer mycket folk... peppar peppar ta i trä! 

Nej, dax att tagga jobb imorgon! POSSSSS!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0