svart, vitt och allt däremellan.

Blev ett hejdundrans julbord innan! Massa mat hamnade i min mage och nu är jag proppmätt som aldrig förr. Kommer inte behöva äta en enda gång på flera dagar känns det som. Men det var ett fint julbord uppe i stadsparken som pappas leverantörer hade fixat för alla sina kunder! Och passade ju väldigt bra med all snö vi fått också! Lite julkänsla...

Sen har jag försökt börja packa, och nu äntligen har jag börjat. Hittar jämt allt annat som är så mycket roligare att göra. Fast borde ju vara kul att packa när man ska resa! Dock är det inte mycket som behöver packas denna gången eftersom jag bara har handbagage och då får jag ju inte ha med mig vätskor. Så det blir ju bara: underkläder, kläder, pass, biljett, laddare(mobil, mp3, kamera), tandborste, smink. UNGEFÄR :D värt nästan! Slippa packa massa jobbigt.

Nu ska jag packa klart! Ta fram skinnjackan - ja vi ska ju inte till något vinterland! Bara lite regn och blåst! PARAPLY ska jag ha med mig i alla fall! Känns ju som om det är en bra grej när man åker dit :)

PUSSSSSSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0