dancing on my own. (18 november)

Idag har det varit en mysdag! Torsdagsmys gillar jag :) har för det mesta legat i sängen, ätit, kollat tv, duschat och lite sånt smått och gott! Haft lite ont i huvudet som inte gått över så hoppas det har släppt tills imon.
Tänkte gå en promenad när jag vaknat, mår så mycket bättre efteråt! Plus att man har fått frisk luft och lite motion. Sedan tänkte jag hälsa på Matilda på Kaffepaus, äta eller fika, det får vi se imon vad jag är sugen på. Men annars blir det nog en lugn fredag. Ska även upp till Ikea och kolla mitt julbordsschema som ska börja v.47! Ska blir riktigt roligt att jobba stenhårt i ungefär en månad!

Nu blir det att kolla igenom lite viktiga papper och sedan sova! PUSSSSSS!




Gina: Jag jobbar på Ikea varannan helg, dock ska jag jobba med julbordet under en månad där uppe nu så då kommer det blir mer intensivt!



Jag och Obama!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0