vecka 19

Igår sysselsatte jag mig med att åka hem till mamma och äta mat - mammas köttfärssås är godast! Sedan åkte vi till polisen där jag skulle hämta en lapp. Åkte upp till A6 och hämtade ut shampoo, balsam och hårinpackning. Hoppas det fungerar bra så man kan fortsätta med det. Efter det skjutsade jag mamma till jobbet och åkte vidare till A6 igen för att göra ett ärende åt henne som vi glömde. Sen åkte jag till Matilda som vara segare än segast. Så kom Evelina J.A och vi åkte till Maxi för att inhandla lite till pannkakorna som skulle göras senare. Sen har vi varit här hemma hos mig (läs Elin's lägenhet). Jag, Matilda, Evelina och Evelina. Ätit pannkakor, kollat på DH och tjatat.
Skjutsade hem Evelina runt 22 och fixade lite annat också. Nu sitter/ligger jag i soffan och kollar tv, ska strax sova. Har lite att göra imorgon också. I alla fall på morgonen... PUSSSSSSSSSSSIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0