UPDATE.

Tog en lång sovmorgon idag, duschade av mig, blev upphämtad av Sandrah & Lisa. Sen bar det av till min kära gamla stad, Gränna. Vi åkte och hämtade upp Moa och sedan blev det Ica för hela slanten. Köpte alla tillbehör vi skulle ha till middagen. Fläsk ytterfilé (?), konstiga potatisbitar som jag inte minns namnet på, bea-sås och vitlöksbröd. Till dessert blev det glass med varma hallon.  Jösses vad mätta vi blev efter allt. Jennifer kom lite senare också, så satt vi och pratade om alla möjliga minnen... Ayia Napa resan, Grennaskolan...osv! Vilka härliga, roliga, underbara, fantastiska och tråkiga minnen! Kul har vi haft det tillsammans så länge som vi känt varandra.

Sedan skjutsade Jennifer hem mig, jobbig dimma på motorvägen så det var lite läskigt. Men vi överlevede. Åkte även och småkikade på en lägenhet som kommer bli hennes och Pontus  nya lya! :) Inte avundsjuk eller så nej..

Nu blir det duschen, känner mig lite små ofräsch även om jag duschade för typ 8 timmar sedan. Men håret måste få sig en omgång. Och sen finns det ju inget härligare än att smörja in sig med god bodylotion efteråt och krypa ner i Elin's mysbyxor... Vet inte hur hon ska bli av med mig sen när hon kommer hem.. :)
Fick sms av henne nu ikväll, dem har det riktigt bra! Och nu en vecka i efterskott kommer deras väskor förmodligen. Stackarna! Inte haft sina kläder och tillbehör på en vecka.

PUSSKRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0