SWEET DREAMS.

Igår gick jag upp runt tolvsnåret, fixade mig lite och åkte upp till A6 med mamma. Inhandlade lite presenter till Elin som fyller 22 år idag! Sen skulle jag leta efter en snygg sak, men det va förbannat svårt att hitta så får leta vidare tills jag hittar den perfekta så det blir snyggt! Sen har jag träffat Evelina, inhandlade alla tillbehören till tacos, åkte hem till Kim's hus, där det var fritt fram att använda köket för tillagning av lite mat. Så vi har ätit, kollat på tv och film, tjatat om allt möjligt och chillat! En skön tisdagskväll.

I måndags var jag i Malmö med ett par roliga filurer. Där inhandlades det en body i jeanstyg (linne), ett linne som var magkort som man kan ha en snygg transparant tröja till, en svart klänning, två tshirts och ett par cykelbyxor. Sen åt vi på Jensens och sov lite i bilen innan det blev hemfärd! Trevlig dagstripp!

Nu ska jag sova, senare idag ska jag på möte på Vikarieförmedlingen, jobba 12-16 och sedan se vad det bjuds på! Troligtvis träning, vilket jag behöver! SOV GOTT, PUSS!


___________________________________________________________________________________________



Grattis Elin! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0